top of page

Shipping & Returns

Shipping Policy

I’m a shipping policy section. I’m a great place to update your customers about your shipping methods, packaging and costs. Use plain, straightforward language to build trust and make sure that your customers stay loyal!

 

I'm the second paragraph in your shipping policy section. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add details about your policy and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Return & Exchange Policy

I’m a return policy section. I’m a great place to let your customers know what to do in case they’ve changed their mind about their purchase, or if they’re dissatisfied with a product. Having a straightforward refund or exchange policy is a great way to build trust and reassure your customers that they can buy with confidence.

 

I'm the second paragraph in your return & exchange policy. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add details about your policy and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

© 2020 Universo em Desencanto

Contato:

Telefone fixo (11) 5523-3170 | Celular para ligações e WhatsApp (11) 95886-7706 

Email: pedidodelivros@universoemdesencanto.com.br

Caso note que o livro desejado está “Em Confecção”, por meio do Fale Conosco você poderá tirar dúvidas do andamento ou até mesmo encomendá-los.

 

A nossa maior preocupação é atendê-lo da melhor forma possível.

 

Política de Envio

 

Adotamos múltiplos serviços de entrega:

 

SEDEX – A modalidade de entrega com menor prazo.

PAC – A modalidade de entrega com melhor custo.

 

O prazo estimado será informado após o lançamento do CEP na página do produto ou no carrinho de compras. Para pedidos com mais de um produto e diferentes prazos de entrega, prevalecerá o prazo mais longo.

 

Para contagem do prazo, consideraremos como dias úteis de segunda à sexta-feira, exceto feriados.

 

O prazo de entrega começa a ser contado a partir da confirmação do pagamento, onde é importante observar que boletos bancários e depósito em conta, podem demorar até 5 dias úteis para serem compensados.

 

Você conseguirá acompanhar os avanços da entrega, por meio do código de rastreamento informado pela loja, após confirmado o envio do seu pedido.

 

Em situações de greve e recesso nos Correios, os prazos podem ser afetados.

bottom of page